Koszyk
Opcje przeglądania
  • Status dostępności:
  • Kategoria:
  • Zakres cen

Dodano produkt do koszyka

lampy dostępne od ręki

w tej kategorii znajdziesz oryginalne lampy tył do samochodów Audi . Każda lampa jest dokładnie sprawdzona i przetestowana . Każdy przedmiot jest dokładnie opisany i sfotografowany . nie znalazłeś lampy na stronie - pisz na e-mail: motolampy@gmail.com
Sortuj wg:
  • 1
  • 2
AUDI A3 CABRIO PRAWA LAMPA W KLAPĘ

Nowość

AUDI A3 CABRIO PRAWA LAMPA W KLAPĘ

Dostępność:
Cena: 60.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A3 8V LEWA LAMPA TYŁ W KLAPĘ LED

AUDI A3 8V LEWA LAMPA TYŁ W KLAPĘ LED

AUDI A3 LEWA LAMPA TYŁ LED

Dostępność:
Cena: 350.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A6 PRAWA LAMPA TYŁ KOMBI

AUDI A6 PRAWA LAMPA TYŁ KOMBI

AUDI A6 PRAWA LAMPA TYŁ KOMBI

Dostępność:
Cena: 200.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A4 B5 LIFT PRAWA LAMPA TYŁ SEDAN

AUDI A4 B5 LIFT PRAWA LAMPA TYŁ SEDAN

AUDI A4 B5 LIFT PRAWA LAMPA TYŁ SEDAN

Dostępność:
Cena: 80.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A4 B8 PRAWA LAMPA W KLAPĘ

AUDI A4 B8 PRAWA LAMPA W KLAPĘ

AUDI A4 B8 PRAWA LAMPA W KLAPĘ

Dostępność:
Cena: 150.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A3 8P0 LEWA LAMPA TYŁ

AUDI A3 8P0 LEWA LAMPA TYŁ

AUDI A3 8P0 LEWA LAMPA TYŁ

Dostępność:
Cena: 120.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A6 PRAWA LAMPA W KLAPĘ KOMBI

AUDI A6 PRAWA LAMPA W KLAPĘ KOMBI

AUDI A6 PRAWA LAMPA W KLAPĘ KOMBI

Dostępność:
Cena: 150.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A4 8E9 KOMBI PRAWA LAMPA TYŁ

AUDI A4 8E9 KOMBI PRAWA LAMPA TYŁ

AUDI A4 8E9 KOMBI PRAWA LAMPA TYŁ

Dostępność:
Cena: 130.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A3 LEWA LAMPA TYŁ

AUDI A3 LEWA LAMPA TYŁ

AUDI A3 LEWA LAMPA TYŁ

Dostępność:
Cena: 110.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A3 SPORTBACK PRAWA LAMPA W KLAPĘ

AUDI A3 SPORTBACK PRAWA LAMPA W KLAPĘ

AUDI A3 SPORTBACK PRAWA LAMPA W KLAPĘ

Dostępność:
Cena: 90.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A3 8P0 LEWA LAMPA W KLAPĘ

AUDI A3 8P0 LEWA LAMPA W KLAPĘ

AUDI A3 8P0 LEWA LAMPA W KLAPĘ

Dostępność:
Cena: 80.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A4 B8 LEWA LAMPA W KLAPĘ

AUDI A4 B8 LEWA LAMPA W KLAPĘ

AUDI A4 B8 LEWA LAMPA W KLAPĘ

Dostępność:
Cena: 299.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A3 SPORTBACK PRAWA LAMPA W KLAPĘ

AUDI A3 SPORTBACK PRAWA LAMPA W KLAPĘ

AUDI A3 SPORTBACK PRAWA LAMPA W KLAPĘ

Dostępność:
Cena: 90.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A4 8K PRAWA LAMPA TYŁ KOMBI

AUDI A4 8K PRAWA LAMPA TYŁ KOMBI

AUDI A4 8K PRAWA LAMPA TYŁ KOMBI

Dostępność:
Cena: 160.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A6 KOMBI PRAWA LAMPA W KLAPĘ

AUDI A6 KOMBI PRAWA LAMPA W KLAPĘ

AUDI A6 KOMBI PRAWA LAMPA W KLAPĘ

Dostępność:
Cena: 120.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A3 LEWA LAMPA TYŁ

AUDI A3 LEWA LAMPA TYŁ

AUDI A3 LEWA LAMPA TYŁ

Dostępność:
Cena: 50.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A4 B5 PRAWA LAMPA TYŁ SEDAN

AUDI A4 B5 PRAWA LAMPA TYŁ SEDAN

AUDI A4 B5 PRAWA LAMPA TYŁ SEDAN

Dostępność:
Cena: 80.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A4 8K9 LIFT PRAWA LAMPA TYŁ

AUDI A4 8K9 LIFT PRAWA LAMPA TYŁ

AUDI A4 8K9 LIFT PRAWA LAMPA TYŁ

Dostępność:
Cena: 750.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A4 B6 KOMBI LED KOMPLET LAMP

AUDI A4 B6 KOMBI LED KOMPLET LAMP

AUDI A4 B6 KOMBI LED KOMPLET LAMP

Dostępność:
Cena: 390.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A4 B8 KOMBI LEWA LAMPA TYŁ

AUDI A4 B8 KOMBI LEWA LAMPA TYŁ

AUDI A4 B8 KOMBI LEWA LAMPA TYŁ

Dostępność:
Cena: 150.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A6 C5 LEWA LAMPA TYŁ AVANT

AUDI A6 C5 LEWA LAMPA TYŁ AVANT

AUDI A6 C5 LEWA LAMPA TYŁ AVANT

Dostępność:
Cena: 100.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A4 8K9 PRAWA LAMPA TYŁ

AUDI A4 8K9 PRAWA LAMPA TYŁ

AUDI A4 8K9 PRAWA LAMPA TYŁ

Dostępność:
Cena: 160.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A6 C7 PRAWA LAMPA TYŁ KOMBI

AUDI A6 C7 PRAWA LAMPA TYŁ KOMBI

AUDI A6 C7 PRAWA LAMPA TYŁ KOMBI

Dostępność:
Cena: 289.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A4 KOMBI PRAWA LAMPA TYŁ

AUDI A4 KOMBI PRAWA LAMPA TYŁ

AUDI A4 KOMBI PRAWA LAMPA TYŁ

Dostępność:
Cena: 150.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A4 LEWA LAMPA TYŁ CIEMNA

AUDI A4 LEWA LAMPA TYŁ CIEMNA

AUDI A4 LEWA LAMPA TYŁ CIEMNA

Dostępność:
Cena: 90.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A4 8E9 LEWA LAMPA TYŁ KOMBI

AUDI A4 8E9 LEWA LAMPA TYŁ KOMBI

AUDI A4 8E9 LEWA LAMPA TYŁ KOMBI

Dostępność:
Cena: 140.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A4 B8 LEWA LAMPA TYŁ LIFT LED AVANT

AUDI A4 B8 LEWA LAMPA TYŁ LIFT LED AVANT

AUDI A4 B8 LEWA LAMPA TYŁ LIFT LED AVANT

Dostępność:
Cena: 800.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A3 LEWA LAMPA TYŁ

AUDI A3 LEWA LAMPA TYŁ

AUDI A3 LEWA LAMPA TYŁ

Dostępność:
Cena: 100.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A6 KOMBI PRAWA LAMPA TYŁ

AUDI A6 KOMBI PRAWA LAMPA TYŁ

AUDI A6 KOMBI PRAWA LAMPA TYŁ

Dostępność:
Cena: 100.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A3 8L0  LEWA LAMPA TYŁ

AUDI A3 8L0 LEWA LAMPA TYŁ

AUDI A3 8L0  LEWA LAMPA TYŁ

Dostępność:
Cena: 110.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A4 LEWA LAMPA TYŁ KOMBI

AUDI A4 LEWA LAMPA TYŁ KOMBI

AUDI A4 LEWA LAMPA TYŁ KOMBI

Dostępność:
Cena: 200.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A4 S4 LEWA LAMPA W KLAPĘ SEDAN

AUDI A4 S4 LEWA LAMPA W KLAPĘ SEDAN

AUDI A4 S4 LEWA LAMPA W KLAPĘ SEDAN

Dostępność:
Cena: 135.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A4 SEDAN LEWA LAMPA TYŁ

AUDI A4 SEDAN LEWA LAMPA TYŁ

AUDI A4 SEDAN LEWA LAMPA TYŁ

Dostępność:
Cena: 40.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A3 LEWA LAMPA TYŁ

AUDI A3 LEWA LAMPA TYŁ

AUDI A3 8L LIFT LEWA LAMPA TYŁ

Dostępność:
Cena: 120.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A3 8V PRAWA LAMPA TYŁ LED

AUDI A3 8V PRAWA LAMPA TYŁ LED

AUDI A3 8V PRAWA LAMPA TYŁ LED

Dostępność:
Cena: 550.00 zł

Ilość:

Do koszyka
AUDI A3 KOMBI LEWA LAMPA TYŁ

AUDI A3 KOMBI LEWA LAMPA TYŁ

AUDI A3 KOMBI LEWA LAMPA TYŁ

Dostępność:
Cena: 120.00 zł

Ilość:

Do koszyka
  • Produktów na stronie:
  • 36
  • 60
  • 96
  • 1
  • 2
Audi AG – niemiecki producent samochodów osobowych z siedzibą w Ingolstadt w Niemczech, należący do koncernu Volkswagen AG. Założony został w 1909 roku przez Augusta Horcha, który założył nową spółkę po tym, jak odszedł z zarządu August-Horch-Motorwagen AG, którą założył w 1899 roku. Nazwa przedsiębiorstwa wywodzi się z gry słów: Audi to łacińskie tłumaczenie nazwiska Horch (oznacza „słuchaj!”). Po wielu sukcesach podczas Międzynarodowego Rajdu Alpejskiego w Austrii Audi zwróciło na siebie uwagę międzynarodową. Audi zwyciężyło w rajdzie trzy razy z rzędu, w latach 1912, 1913 i 1914. Historia 1899–1931: Początki Audi Automobilwerke GmbH Audi Type C z 1913 roku Historia marki Audi sięga 14 listopada 1899, kiedy to August Horch wraz z Carlem Benzem założył w Kolonii przedsiębiorstwo o nazwie Horch, produkujące luksusowe samochody osobowe[5]. W 1902 roku właściciel przeniósł zakład do Reichenbach, a w 1904 roku do Zwickau, gdzie działał pod nazwą August Horch & Cie Motorwagenwerke Zwickau. W 1909 roku po kłopotach finansowych i problemach w zarządzie odszedł ze spółki i założył kolejne przedsiębiorstwo o nazwie August Horch Automobilwerke GmbH. Po wyroku sądu okazało się, że z nowym przedsięwzięciem August Horch nie mógł już łączyć swojego nazwiska, dlatego postanowił przetłumaczyć swoje nazwisko (horch to tryb rozkazujący od horchen, czyli w języku polskim nasłuchiwać) na łacinę – czyli Audi, nazywając spółkę 25 kwietnia 1910 roku Audi Automobilwerke GmbH. W lipcu 1910 roku pierwszy pojazd z nazwą Audi opuścił zakład w Zwickau[4]. Jeszcze w tym samym roku wyprodukowano dwa najbardziej znane modele tego okresu: Audi Typ A 10/22 KM (16 kW) Sport – Phaeton oraz jego następcę, Audi Typ B 10/28 KM. Wtedy również Audi rozpoczęło produkcję rzędowego silnika typu A o pojemności 2612 cm³ oraz jednostek napędowych o pojemności 3564 cm³, 4680 cm³ i 5720 cm³. Samochody wyposażone w takie silniki święciły wiele tryumfów w wyścigach i rajdach. Pierwszy sześciocylindrowy motor Audi – Typ M o pojemności 4655 cm³ pojawił się w roku 1924. We wrześniu 1921 roku Audi, jako pierwszy niemiecki producent samochodów, zaprezentowało seryjny samochód Typ K, z kierownicą umieszczoną po lewej stronie. W 1914 roku Audi Automobilwerke GmbH przekształcono w spółkę akcyjną Audi Werke AG. Po I wojnie światowej August Horch odszedł z przedsiębiorstwa i wyprowadził się do Berlina. Tam znalazł zatrudnienie jako rzeczoznawca samochodowy. W 1928 roku wskutek trudności finansowych spowodowanych światowym kryzysem spółka została przejęta przez firmę DKW (Zschopauer Motorenwerke J. S. Rasmussen AG). lata 1932–1945: Audi częścią Auto Union AG W 1932 roku DKW oraz jego spółka – córka Audi, łącząc się z zakładami Horch i Wanderer weszło do spółki Auto Union z siedzibą w Chemnitz, której logo (cztery przeplatające się pierścienie, symbolizujące czterech udziałowców spółki) jest do dzisiaj używane przez Audi. Celem połączenia było uchronienie się przed światowym kryzysem gospodarczym. W roku 1933 na rynku pojawiło się Audi Front, pierwszy europejski samochód łączący sześciocylindrowy silnik z napędem na przednią oś. Zastosowano w nim jednostkę napędową Wanderer, ale odwróconą o 180 stopni tak, że wał napędowy zwrócony był do przodu. W latach 1933–1938 model Front był jedynym Audi w ofercie Auto Union. W roku 1939, wskutek wewnętrznej polityki Auto Union promującej tańsze samochody DKW, marka Audi na prawie trzy dekady zniknęła z rynku nowych samochodów. Wybuch II wojny światowej zahamował rozwój Auto Union, a we wszystkich zakładach marki produkowano uzbrojenie wojskowe. Podobnie jak w wielu fabrykach ówczesnych Niemiec, w zakładach produkcyjnych spółki znaleźli się robotnicy przymusowi, więźniowie obozów koncentracyjnych i więźniowie wojenni Po II wojnie światowej Auto Union AG rozpłynęło się w strefie okupowanej przez sowietów. Spółka produkowała jako VEB Automobilwerk Zwickau model AWZ P70, a w 1958 roku dołączono poprzednie zakłady Horcha z terenu byłego NRD. W nowym VEB Sachsenring Automobilwerke Zwickau do 1991 roku produkowano Trabanty. W roku 1949 w Niemczech Zachodnich na nowo zarejestrowano Auto Union AG z siedzibą w Ingolstadt, jednakże od strony prawnej była to zupełnie nowa spółka. Wielu pracowników ze zniszczonych zakładów w Zwickau osiadło w Ingolstadt i podjęło na nowo produkcję. Na początku, z racji prostej konstrukcji i dużej dostępności części, Auto Union w Ingolstadt produkowało wyłącznie samochody DKW. W 1958 roku Daimler-Benz AG przejął 87% kapitału akcyjnego Auto Union, a w 1959 roku posiadał już 100%. Przejęcie nie przyniosło jednak oczekiwanych skutków. W grudniu 1964 roku Volkswagen AG kupił zakład w Ingolstadt, a do 1966 przejął 100% akcji Auto Union, wraz z prawami do logo czterech pierścieni, symbolizujących cztery marki: Audi, DKW, Horch i Wanderer. W 1965 roku Auto Union wypuścił na rynek samochód pod marką Audi. Pierwszy model był dalszym rozwinięciem DKW F102 i nie otrzymał żadnych typowych oznaczeń. W 1968 roku były pracownik Daimler-Benz Ludwig Kraus zaprezentował ówczesnemu głównemu dyrektorowi zakładu Volkswagenwerk Wolfsburg Heinrichowi Nordhoffowi samodzielnie zaprojektowanego Audi 100. Z początku Volkswagen nie chciał rozszerzać oferty marki na kolejne modele, ale zmienił zdanie po przekazaniu projektu Audi 100. Od tego czasu pojazdy były oznaczone odpowiadającymi im liczbami koni mechanicznych (przykładowo Audi 60, Audi Super 90). Pojazdy tej serii otrzymały tzw. silnik średnioprężny. Stopień sprężania w tych silnikach był na poziomie między silnikami benzynowymi a diesla. W 1969 roku doszło do fuzji Auto Union GmbH z NSU AG Neckarsulm. Przedsiębiorstwo przyjęło nazwę Audi NSU Auto Union AG i miało od tego czasu drugi zakład i (do 1984) siedzibę w Neckarsulm. W styczniu 1971 roku po raz pierwszy pojawił się slogan Vorsprung durch Technik (pol. Przewaga dzięki technice) przy okazji reklamy NSU Ro 80 (z silnikiem Wankla). Po uruchomieniu produkcji modelu Ro 80 zaprzestano używania nazwy NSU jako oznaczenia produktów. 1 stycznia 1985 roku Audi NSU Auto Union AG przyjęło nazwę AUDI AG, a przedsiębiorstwo zmieniło swoją kwaterę główną z Neckarsulm na Ingolstadt. Od tamtego czasu produkty i sama spółka noszą tę samą nazwę. Aktualna struktura kapitałowa Audi wygląda następująco: Volkswagen AG posiada 99,55% akcji, pozostała część akcji (0,45%) znajduje się w obrocie na giełdach papierów wartościowych: Berlin-Brema, Düsseldorf, Frankfurt nad Menem, Hamburg, Monachium i Stuttgart.