NA CZĘŚCI LUB DO NAPRAWY PO KOLIZJI, PRZY GÓRNEJ KRAWĘDZI PĘKNIĘTY KLOSZ
NR MAGAZYNOWY: A-4
CENA 299 ZŁ
Jesteśmy legalnie działającą firmą. Od wielu lat zajmujemy się sprzedażą reflektorów samochodowych.
WSZYSTKIE CZĘŚCI SĄ DOKŁADNIE OPISANE I SFOTOGRAFOWANE. ZAMÓWIENIA SĄ WYSYŁANE FIRMĄ KURIERSKĄ (INPOST). MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI ZA POBRANIEM.
WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA REALIZUJEMY W CIĄGU 24H. JEŻELI ZALEŻY PAŃSTWU NA JAK NAJSZYBSZEJ REALIZACJI PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY POD NR 798-986-497 LUB SMS.
MOŻLIWOŚĆ ZWROTU TOWARU W CIĄGU 14 DNI BEZ PODANIA PRZYCZYNY.
ZAPRASZAMY!
KAŻDA PRZESYŁKA JEST UBEZPIECZONA-UBEZPIECZENIE DZIAŁA W DNIU ODBIORU ZAMÓWIENIA OD KURIERA.
BMW e93 coupe regeneracja i przeróbka lamp
Reflektory w samochodach BMW to prawdziwy przełom w technologii oświetlenia. Najnowsze modele, takie jak futurystyczny BMW i8, wyposażone są w laserowe reflektory, które są dwa razy mocniejsze niż tradycyjne światła LED. Ich zasięg sięga imponujących 600 metrów, co znacząco poprawia widoczność na drodze. Co więcej, laserowe światła BMW nie tylko oświetlają drogę w bardziej intensywny sposób, ale również ograniczają pobór prądu i nie nagrzewają otoczenia. Dzięki temu, że diody laserowe są znacznie mniejsze od konwencjonalnych źródeł światła, możliwe było zmniejszenie masy i przestrzeni potrzebnej na całą instalację. To innowacyjne rozwiązanie nie tylko zwiększa efektywność oświetlenia, ale także przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa na drodze, szczególnie podczas nocnej jazdy. Reflektory te, emitując światło o barwie słonecznej, są postrzegane przez ludzkie oko jako bardziej przyjemne, a ich wyjątkowa intensywność sprawia, że są one dziesięć razy jaśniejsze niż światła halogenowe czy ksenonowe. Dodatkowo, w połączeniu z komputerowym systemem wsparcia sterowaniem oświetlenia, eliminowane jest ryzyko oślepiania innych uczestników ruchu. To pokazuje, jak marka BMW inwestuje w technologie, które nie tylko podnoszą standardy luksusu, ale również dbają o aspekt ekologiczny i bezpieczeństwo użytkowników dróg.
BMW e93 coupe regeneracja i przeróbka lamp
Wielu kierowców marzy o kabriolecie ze stajni BMW. Stan rzeczy przekłada się na sytuację na rynku wtórnym. Na okazyjny zakup serii 3 Cabrio lepiej nie liczyć. Szczególnie gdy szukamy wciąż świeżych modeli E93.
BMW E93 następca E46 Cabrio złamało wiele tabu. Było pierwszym kabrioletem koncernu ze sztywnym składanym dachem. Po raz pierwszy „trójka” Cabrio miała też turbodoładowane silniki benzynowe oraz dwusprzęgłowe skrzynie biegów. Innowacje nie były wprowadzane za wszelką cenę. Odpowiedzialni za wygląd E93 Peter Gabath oraz Marc Michael Markefka przystali na sztywny dach, pod warunkiem, że inżynierowie opracują układ, który w górnym i dolnym położeniu nie będzie zaburzał sylwetki samochodu. Trudne zadanie udało się zrealizować. Konieczne było przygotowanie trzyczęściowego dachu z systemem unoszenia, który poprawi dostęp do przestrzeni bagażowej. Ilość miejsca na walizki jest uzależniona od położenia dachu. Otwarcie zmniejsza bagażnik z 350 do 210 litrów.
Z uwagi na wysoką cenę lamp podjęliśmy się naprawy lamp po kolozji.
Lampy ze zbitym kloszem i bez uchwytów zostały naprawione.
Lustra soczewek wymienione na nowe , zamontowane nowe mocne ringi które świecą na biało , wnętrze zmienione na czarny mat , dorobione uchwyty i wklejone nowe klosze.
SOCZEWKI BILED MONTAŻ
Montaż soczewek biled wymaga precyzyjnego podejścia oraz stosowania odpowiednich narzędzi. Soczewki te, popularne wśród entuzjastów motoryzacji, dają możliwość podświetlenia wnętrza pojazdu oraz jego najbliższego otoczenia. Przed rozpoczęciem montażu warto dokładnie zapoznać się z instrukcją producenta oraz upewnić się, że wszystkie elementy są dostępne.
Pierwszym krokiem jest odpowiednie przygotowanie pojazdu. Należy odłączyć akumulator, aby zminimalizować ryzyko zwarcia podczas pracy. Następnie, w zależności od wybranego miejsca montażu, warto zdemontować elementy, które mogą utrudniać dostęp. Ważne jest, aby przestrzegać zaleceń dotyczących miejsca instalacji, aby soczewki nie były narażone na działanie wilgoci czy wysokich temperatur.
Kolejnym etapem jest umiejscowienie soczewek. Można je zamontować na zewnątrz lub wewnątrz pojazdu, co powinno być dostosowane do oczekiwanego efektu wizualnego. Należy zadbać o solidne przymocowanie soczewek, co zapewni ich stabilność i trwałość. Warto skorzystać z atestowanych klejów lub taśm montażowych, które gwarantują odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne.
Po zamontowaniu soczewek istotne jest wykonanie odpowiednich połączeń elektrycznych. W tym celu zaleca się użycie przewodów o odpowiednim przekroju, aby uniknąć przegrzewania się instalacji. Po zakończeniu podłączeń należy dokładnie sprawdzić poprawność działania soczewek przed zamontowaniem ponownie desek rozdzielczych czy innych elementów.
Na koniec należy podłączyć akumulator i przeprowadzić test finalny. Ważne jest, aby upewnić się, że wszystkie soczewki działają prawidłowo oraz że nie występują żadne nadmierne prądy pobierane z instalacji. Montaż soczewek biled, wykonany zgodnie z instrukcjami, nie tylko poprawia estetykę pojazdu, ale również zwiększa jego bezpieczeństwo i widoczność na drodze
Toyota Avensis T29
Lampy Biled do Toyoty Avensis T29 to nowoczesne rozwiązanie, które łączy w sobie estetykę oraz funkcjonalność. Dzięki zastosowaniu technologii LED, te lampy oferują wyższą efektywność energetyczną, a jednocześnie charakteryzują się dłuższą żywotnością w porównaniu do tradycyjnych źródeł światła.
Lampy biled wyróżniają się intensywnym i jasnym światłem, które zapewnia lepszą widoczność na drodze, co zwiększa bezpieczeństwo zarówno kierowcy, jak i innych uczestników ruchu. Ponadto, ich nowoczesny design doskonale komplementuje sylwetkę Avensis T29, nadając jej elegancki i dynamiczny wygląd.
Instalacja lamp biled jest prostym procesem, który można zrealizować samodzielnie, co sprawia, że są one dostępne dla szerokiego grona użytkowników. Warto również zaznaczyć, że lampy LED cechują się mniejszym poborem mocy, co przekłada się na oszczędności paliwa oraz niższe emisje spalin.
Decydując się na lampy biled do Toyoty Avensis T29, inwestujesz nie tylko w nowoczesny wygląd swojego pojazdu, ale również w bezpieczeństwo i komfort jazdy.
Dlaczego lampy W Skoda słabo świecą i jak to naprawić ?
W dzisiejszych czasach samochody są nieodłączną częścią naszego życia. Korzystamy z nich codziennie, zarówno do pracy, jak i w celach rekreacyjnych. Bezpieczeństwo na drodze jest niezwykle ważne, dlatego dbanie o odpowiednie oświetlenie pojazdu jest niezwykle istotne. Soczewki w reflektorach odgrywają kluczową rolę w zapewnieniu odpowiedniego oświetlenia na drodze. A więc co zrobić aby utrzymać je w jak najlepszym stanie i zapewnić sobie bezpieczną jazdę. Nie ulega wątpliwości , że lampy to jeden z podstawowych elementów bezpiecznego poruszania sie po drodze. Czyste soczewki w reflektorach są niezbędne do zapewnienia optymalnego oświetlenia toru jazdy. Z biegiem czasu mogą się na nich gromadzić zabrudzenia, takie jak kurz, brud, owady czy kamienie. Te zanieczyszczenia mogą powodować zmniejszenie skuteczności oświetlenia, co z kolei może prowadzić do obniżenia widoczności na drodze. W konsekwencji może to zwiększyć ryzyko wypadku drogowego. Dlatego regularne czyszczenie lamp i dbanie o soczewki w reflektorach jest niezwykle istotne dla naszego bezpieczeństwa.lampy w #skoda #fabia lub #roomster z biegiem czasu coraz słabiej oświetlają droge - spowodowane jest to wypalaniem sie warstwy aluminium z kielicha projektora - potocznie wiele osób mowi że: wypala sie soczewka . Lampa z wypaloną soczewką słabo oświetla droge - i nie pomaga wymiana żarówek czy też polerka klosza . Takie lampy można zregenerować . Nie musisz wymieniać lamp na nowe - każdy reflektor można naprawić .kosztorys wygląda nastepujaco regeneracja klosza to 125 zł regeneracja soczewki to 350 zł ( w przypadku soczewki skretnej 100 z l wiecej ) dzieki temu za 475 zł lampy beda świeciły i wyglądały jak nowe .Jednak zamiast regeneracji - możemy lampy przebudować. Oferujemy przeróbke zwykłych lamp na Full LEDw takim przypadku montujemy projektory Bi-LED , listwy LED , ringi czy tez zmieniamy kolorystykę na czarny mat usługi wykonujemy również wysyłkowo wystarczy lampy spakować i wraz z adresem zwrotnym i nr telefonu wysłać do Serwis Lamp Dawid Szczepaniakul Nowa 3364-560 Ostrorógtel 666-626-083Dzięki regeneracji reflektory dadzą nam więcej światła, a pojazd pod względem wizualnym zyska kilka lat po otrzymaniu przesyłki z lampami zadzwonie aby uzgodnic wszystkie szczegóły - najcześciej czas pracy przy lampach zajmuje 5-7 dni#warsztat #mechanik #swap #retrofit Skoda Roomster to wciąż bardzo atrakcyjny samochód.Model klasyfikowany w grupie minivanów (segment K), choć jest to przyporządkowanie umowne, bo swoimi wymiarami Roomster plasuje się w klasie aut kompaktowych. Pierwszy samochód Skody w segmencie MPV i pierwszy po przejęciu czeskiej marki przez Volkswagena, który nie został zbudowany na płycie podłogowej VW.
co zrobić z żółtym i matowym kloszem
Prawie wszystkie samochody wyprodukowane po 2000 roku wyposażone są wreflektoryzbudowane z plastiku. Ich klosze zrobione są z poliwęglanu. Taki reflektor jest naprawdę odporny na uderzenia i nie ulega uszkodzeniu przy uderzeniu kamieniem czy nawet drobnej kolizji. Jednak takie klosze pod wpływem promieniowania UV żółkną i matowieją. Taki klosz słabo przepuszcza strumień światła a jazda w ciemności jest utrudniona. Jadąc autem wyposażonym w tak uszkodzone reflektory narażamy na niebezpieczeństwo siebie samych jak i innych użytkowników drogi.
Wielu kierowców toleruje taki stan rzeczy z uwagi na wysoki koszt wymiany lamp na nowe. Serwisy nie widzą innego wyjścia jak zaproponować zakup nowych lamp których cena powala na kolana dodatkowo dochodzą koszty demontażu starych lamp i montażu nowych – gdzie często wiąże się to ze zdjęciem zderzaka co jest również kosztowne.
Co ciekawego - jest sporo aut które mają wbrew pozorom całkiem ładne lampy . Pomimo tego , że auta mają już kilka lat - reflektory wyglądają przyzwoicie . Pomimo tego , że lampy wyglądaja ładnie - kierowcy tych samochodów uskarżają się na jakość światła . Często dochodzi do tego , że unikają podróży samochodem po zmroku z uwagi na fakt , że po prostu nie czują sie bezpiecznie z uwagi na zbyt słabo oświetloną drogę . W mojej 20 letniej praktyce i pracy z lampami spotkałem wielu ludzi i poznałem wiele historii . Najczęściej schemat się powtarza . Wygląda to tak , że ludzie zaczynają od wymiany żarówek ,na #lepsze , markowe a często na mocniejsze - co jak sie później dowiecie - przynosi wręcz odwrotny skutek przyśpieszając zniszczenie lampy a co za tym idzie - po pewnym czasie mamy jeszcze słabsze światło z lamp naszych samochodów. Poznałem ludzi którzy spolerowali klosze , wymienili żarówki , a kiedy to nie przyniosło pożądanych efektów a jazda samochodem w ciemności wciąż była męcząca zdecydowali sie na zakup "nowych" lamp . Nowe lampy w cudzysłowie - bo wcale nie były nowe zakupione w serwisie gdyż cena takich powala na kolana - wiec klienci kupili lampy używane w wizulanie lepszym stanie - niestety taki zakup nic nie zmienił . Zakupione lampy były również z podobnym problemem. Poznałem kilku ludzi którzy bardzo dbali o swoje samochody . Mieli je od nowości . Pamietam pewnego Pana - ( którego serdecznie pozdrawiam ) - miał wyjątkowo zadbanego Mercedesa CLS w219 - auto swoje przejechało - ale w samochód włożone serce właściciela. Pierwszy i jedyny właściciel , wszystko wymieniane na czas w serwisie . Z biegiem czasu jazda po zmroku nie była już taka fajna - pomimo , że lampy xenon oświetlały drogę - to kierowca musiał być bardzo skupiony a predkość auta zmniejszona gdyż ograniczona widoczność toru jazdy wymusiała taką reakcje aby nie ryzykować bezpieczeństwem swoim czy innych użytkowników drogi . Właściciel tego samochodu uznał , że w końcu nie jest coraz młodszy . Uznał , że on sie starzeje i w ciemności nie widzi już tak dobrze jak wtedy kiedy był dużo młodszy . Pewnego dnia syn swoim nowym autem zawoził go na lotnisko . Okazało sie , ze światła w samochodzie syna świeca zupełnie inaczej . Siedząc w tym samochodzie widział drogę i pobocze doskonale . Jeszcze będąc na wakacjach zaczął zgłębiać temat reflektorów i tak po nitce do kłębka trafił do mnie . Umówiliśmy sie na naprawę reflektorów . Dzisiaj się śmiejemy - że go uzdrowiłem . Po prostu w jeden dzień zaczął znowu dobrze widzieć .
Co właściwie dzieje się w reflektorach samochodowych, że po kilku latach słabo oświetlają drogę ?
Problem słabego oświetlenia drogi przed samochodem - najszybciej dotyka aut wyposażonych w soczewkę . Bez względu na to , czy mamy do czynienia z lampami halogenowymi - czyli takimi gdzie źródłem światła jest żarówka halogenowa np H1 czy H7 . Czy mówimy o lampach xenon lub bi-xenon - czyli z gniazdem na żarówkę ksenonową typu np D2S , D4S , D1S, D3S itd . Bez względu na to z jakim projektorem i z jaką żarówka mamy do czynienia mechanizm i proces zniszczenia przebiega tak samo. Mianowicie pod wpływem wysokiej temperatury żarówki , stopniowo i powoli zaczyna wypalać sie cieniutka warstwa aluminium która tworzy powłokę lustrzaną . Proces zniszczenia zaczyna się tam gdzie najcieplej - a więc tuż nad żarówką . Z biegiem czasu wypalona część sie powieksza - a wiec z biegiem czasu mamy coraz słabsze światła w naszych samochodach . Zamontowanie mocniejszej żarówki np 60W 70W czy 100W kzamiast dać nam wiecej światła - daja odwrotny efekt . Początkowo światła jest delikatnie wiecej - jednak takie żarówki bardziej i szybciej sie nagrzewaja co znacznie przyśpiesza wypalanie sie lustra soczewki a co za tym idzie jakość światłą naszych reflektorów tylko sie pogarsza. Lampa z wypalona soczewką nie oświetla drogi w sposób właściwy.
Co więc zrobić ? Jak naprawić lampy ?
Mimo upływającego czasu wiele samochodów cały czas wygląda atrakcyjnie i nowocześnie. Jednak z upływem czasy należy co nie co przy autku zrobić. Większość kierowców pamięta o regularnej wymianie oleju. Wymieniamy również klocki hamulcowe, jeździmy na myjnie, wymieniamy wycieraczki. Dbamy aby auto wyglądało ładnie i abyśmy czuli się dobrze we wnętrzu samochodu. Co do lamp najczęściej ogranicza się do wymiany żarówek. Jak sie okazuje to nie wystarcza.
Z biegiem czasu lampy robią się żółte i matowe . Jazda po zmroku jest utrudniona z uwagi na coraz słabsze światło wydobywające się z reflektorów. Wielu właścicieli Passata B5 zaczyna coś robić w momencie kiedy auto nie przechodzi badania okresowego.
Lampy są jednym z podstawowych elementów pojazdu odpowiedzialnych za bezpieczeństwo na drodze. Jeżeli lampa jest zniszczona lub zbyt mocno wyeksploatowana auto nie zostanie dopuszczone do ruchu drogowego.
Każdą lampę można naprawić
często w lampach żółkną i matowieją klosze - takie uszkodzenie można zlikwidować nawet bez potrzeby demontażu lamp - usługa renowacji kloszy wykonywana jest na samochodzie - koszt naprawy klosza to 125 zł
podczas renowacji klosza usuwane są przebarwienia i zarysowania - nawet głębokie które powstały w wyniku kolizji drogowej.
jednak aby reflektor spełniał swoje zadanie najczęściej nie wystarcza to ,że wygląda jak nowy.
Klosz ma znaczenie ale nie tylko klosz odpowiada za jakość światła wydobywającego się z reflektora.
Ważniejsze jest to co niewidoczne
Lampa wyposażona jest w soczewkę . Za szkłem soczewki znajduje sie lustro które powinno odbijać strumień światła. Jednak pod wpływem wysokiej temperatury żarówki warstwa aluminium - czyli lustro - z biegiem czasu ulega wypaleniu. Początek uszkodzenia soczewki następuje tuż nad żarówką i powoli rozprzestrzenia się na większą część lustra soczewki.
Soczewka z uszkodzonym lustrem słabo odbija światło. Żarówka świeci - jednak światło nie jest odbite i właściwie ukierunkowane.
Pokażę na przekładzie lamp soczewkowych H7 ze soczewką Hella Classic - VW Passat B5 z takimi lampami słabo oświetla tor jazdy. Jazda takim samochodem sprawia wiele kłopotów kierującemu w ciemności. Szczególnie podczas deszczu prowadzenie pojazdu zagraża bezpieczeństwu nam samym jak i innym użytkownikom drogi. W takich warunkach trudno zauważyć przeszkodę na drodze lub pieszego na skraju drogi , szczególnie wtedy gdy nadjeżdża inny samochód z przeciwka
pomimo że lama wizualnie wygląda ładnie - wykonujemy pomiary jakości światła
jakość światła jest mocno niezadowalająca - taka lampę można naprawić
wystarczy zregenerować soczewkę
koszt renowacji jednej lampy to 350 zł
marka samochodu - nie ma znaczenia - naprawić można każ lampe do BMW , Audi , Mercedes , Opel , Ford i dosłownie każdą inną
na zdjęciu wymontowana soczewka z lampy VW Passat B5
soczewka z gniazdem na żarówkę H7
na zdjęciach widoczne również uszkodzone mocowania soczewki które również trwale należy przymocować do lustra lampy
zniszczone lustro soczewki wymienione zostaje na lustro z napyloną nową warstwą aluminium
szkło soczewki umyte i wyczyszczone
Za słabe światło z naszych reflektorów w głównej mierze odpowiada lustro soczewki . To właśnie ono ma za zadanie odbić i ukierunkować strumien światła. Mam przygotowane zregenerowane lustra do wszystkich modeli samochodów marki #audi#bmw#dodge#ford#opel#merc#volvo dzięki temu naprawie każda lampę w ciagu jednego dnia 😀 Oryginalne lampy z biegiem czasu coraz słabiej oświetlają drogę. Spowodowane jest to wypalaniem się lustra soczewki. Regeneracja soczewki to 300 zł i gwarantuje, że lampy świeca jak nowe. 🔥🚀 NIE musisz wymieniać lamp na NOWE. Każda naprawie tel 739020099 lub 792729696 e-mail motolampy@gmail.com 🚀💪 Przerabiam zwykle lampy do #mercedes#cklasa#bklasa#eklasa#w210#w211#w164#w166#mlw166#w164lift#mercedesgle#cls#w219#clsw219 Po przeróbce jest zachowana pełna regulacja i sterowanie lampy. Nie wymaga kodowania a lampę podłączamy jak do tej pory. Sterowanie pozostaje bez zmian Zwykle oryginalne lampy całkowicie przebudowane. Pracuje z oryginalnymi lampami do wszystkich modeli motocykli i samochodow . Całkowita przeróbka oryginalnych lamp. Mogę zbudować dla Ciebie nawet lampy Full LED. Masz pytania? Zostaw je w komentarzu pod filmem lub pisz na e-mail motolampy@gmail.com Na wszystkie odpowiem w ciagu 24 godzin Zmiana kolorystyki na czarny mat = 250 zl Montaż listwy LED = 500 zł Regeneracja klosza = 125 zł Montaż projektorów bi-led to 1100 Zobacz inne moje projekty na moim kanale : / @motolampy