Koszyk

Dodano produkt do koszyka

AUDI TT LEWA LAMPA PRZÓD FULL LED

AUDI TT LEWA LAMPA PRZÓD FULL LED

Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.


Cena: 999.00 brutto

Ilość:
Koszty dostawy:
  • Kurier InPost 30.00 zł brutto
Dostępność:
Gwarancja:
14 DNI
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu

AUDI TT LEWA LAMPA PRZÓD FULL LED

ORYGINAŁ, BRAK UCHWYTÓW, LED SPRAWNY

03012936310248200

 

NR MAGAZYNOWY: A5-10

 

CENA 999 ZŁ

 

 

Jesteśmy legalnie działającą firmą. Od wielu lat zajmujemy się sprzedażą reflektorów samochodowych.

 

 

WSZYSTKIE CZĘŚCI SĄ DOKŁADNIE OPISANE I SFOTOGRAFOWANE. ZAMÓWIENIA SĄ WYSYŁANE FIRMĄ KURIERSKĄ (INPOST). MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI ZA POBRANIEM. 

 

WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA REALIZUJEMY W CIĄGU 24H. JEŻELI ZALEŻY PAŃSTWU NA JAK NAJSZYBSZEJ REALIZACJI PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY POD NR 798-986-497 LUB SMS. 

 

MOŻLIWOŚĆ ZWROTU TOWARU W CIĄGU 14 DNI BEZ PODANIA PRZYCZYNY.

 

ZAPRASZAMY!

 

 

KAŻDA PRZESYŁKA JEST UBEZPIECZONA-UBEZPIECZENIE DZIAŁA W DNIU ODBIORU ZAMÓWIENIA OD KURIERA.

oryginalne reflektory do Toyota Avensis
Toyota Avensis T25.
Mankamentem samochodu Avensis są właśnie reflektory. Pomimo swojego młodego wieku bo już 2 letnie samochody potrafią mieć całkowicie zniszczone reflektory. Z zewnątrz lampy wyglądają wręcz idealnie. 
 
 
Jednak jazda po zmroku jest bardzo utrudniona. Często kierowcy tych samochodów na własną rękę szukają przyczyny tak słabego światła. Wymieniają żarówki, przetwornice a nawet całe lampy. Jeden z naszych klientów przyznał się nawet , że był u okulisty gdyż obawiał się , że cierpi na chorobę oczu. Przyczyny słabego światła z reflektorów Toyota Avensis należy szukać gdzie indziej. Lampa bez względu czy żarówkowa czy lampa xenon zbudowana jest podobnie – jest lampą „soczewkową” – czyli strumień światła przechodzi przez szklaną soczewkę która odpowiednio skupia i odwraca strumień światła.
Zanim jednak światło przejdzie przez soczewkę , musi zostać prawidłowo odbite od lustra . Jednak pod wpływem wysokiej temperatury żarówki , warstwa aluminium ( czyli lustro lampy ) z biegiem czasu ulega wypaleniu. Po pewnym czasie robi się całkowicie czarne i nie odbija światła – i właśnie to jest przyczyną słabego oświetlenia drogi.
 
Jednak nie ma potrzeby wymieniać lamp na nowe. Zajmujemy się profesjonalną regeneracją reflektorów.
 
 
 
 
 
przyczyna słabego światła ukryta jest wewnątrz
 
 
 
 
za soczewką znajduje się lustro - które powinno odbijać strumień światła
 
 
 
 
 
aby wymienić lustro - należy rozebrać soczewkę
 
 
 
 
 
na zdjęciu poniżej widać zniszczenia jakie dokonuje wysoka temperatura żarówki
Jak powszechnie wiadomo - ciepło unosi się do góry - więc najwięcej zniszczeń jest nad żarówką
 
nad żarówką wypalona warstwa aluminium
 
 
takie lustro nie odbija światła
 
 
 
aby lampa świeciła jak nowa - należy zregenerować lustro
nasza firma posiada już zregenerowane elementy
 
dzięki temu - naprawiamy lampy w 2-3 godziny
 
 
 
na zdjęciu lustro zregnerowane i wyjęte z lampy
 
 
 
po wymianie lustra - lampy świecą jak nowe
 
 
 
usługi wykonujemy wysyłkowo lub w jednym z naszych warsztatów
zapraszamy do
Poznań: 513-531-967
Ostroróg : 739-020-099
 
naprawiamy zarówno lampy przed liftem jak i po liftingu
Bez znaczenie czy lampa jest lampa xenon czy z gniazdem na zwykłe zarówki H7
koszt zregenerowania lampy to 300 zł
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bardzo często podczas renowacji dokonujemy modyfikacji reflektorów
zrealizujemy kazdy pomysł
najczęściej:
zmiana kolorystyki lampy
montaż świateł do jazdy dziennej
montaż ringów na soczewki

 

potrzebujesz więcej informacji na temat lamp ?
zapraszam do lektury :

Z biegiem czasu lampy w samochodach zaczynają coraz słabiej oświetlać drogę . Jazda pojazdem który posiada słabe światła jest malo komfortowa a wręcz niebezpieczna. Przy złym oświetleniu toru jazdy - wytezamy wzrok co nas szybciej męczy , dodatkowo znacznie później dostrzegamy przeszkody czy inne niebezpieczeństwo na drodze - co oczywiście znacznie skraca czas na naszą reakcje . Właśnie ze względów bezpieczeństwa właściwe oświetlenie drogi jest istotne . To jeden z podstawowych elementów bezpieczeństwa na drodze. Problem dotyczy każdego auta - nie tylko osobowego - ale i problem dotyka samochody dostawcze oraz ciężarówki . Co więc zrobić kiedy nasz samochód ma kiepskie światła. Polerka kloszy ? Wymiana żarówek ? Czy kupić nowe lampy ? Cena nowych lamp powala na kolana a zamienniki bardzo często znacznie odbiegają jakością od oryginału . Polerka klosza o ile poprawi wygląd lamp - to nie zawsze poprawi jakość światła . Przyczyna słabego światła ukryta jest głęboko we wnętrzu lampy . Chodzi o lustro soczewki . może to być soczewka halogenowa na zwykle żarówki typu H1 czy H7 itp lub Xenon czy Bi-xenon z gniazdem D2S , D4S , D1S , D3S itd .Najczęściej przyczyna słabego światła ukryta jest wewnątrz soczewki . To właśnie tu dochodzi do uszkodzenia . Pod wpływem wysokiej temperatury zarowki wypala się lustro soczewki . Fizyki nie oszukamy . Ciepło z żarówki nie rozchodzi się równomiernie a promieniuje do góry . A więc zawsze nad żarówka powłoka aluminium która tworzy lustro soczewki jest najbardziej zniszczone. Takie wypalone soczewki można zregenerować w cenie 350 zł za lampę - ( w przypadku soczewki skrętnej 100 zł więcej ) Lub jak w przypadku #mercedes #w211 przerobić na Full LED gdzie w miejsce zwykłej soczewki został zamontowany projektor bi-led oraz ringi LED do jazdy dziennej. #retrofit #tuning
Montaż projektorów bi-led to 1100 zł za 1 sztukę wraz z całym osprzętem. Montaż ringów to 250 zł za sztukę , ewentualna zmiana kolorystyki wnętrza to 300 zł . jeśli chcesz przyjechać autem to demontaż i ponowny montaż lampy na samochodzie to 200 zł . Regeneracja żółtych , matowych i porysowanych kloszy to 125 zł .
Podane ceny za 1 sztuke .
Naprawiamy lampy do wszystkich modeli Audi , BMW , Opel , Ford , Fiat , Renault, Peugeot i wszystkie inne .
Można również poszukać oryginalnych używanych lamp w dobrym stanie . Prowadzimy sklep z używanymi lampami samochodowymi, szeroki wybór oświetlenia do samochodów osobowych i dostawczych .

Czym tak właściwie jest Matrix LED i czym różni się od HD Matrix LED?
W Audi A6, A7, Q7, Q8, czy A8 dostępne są reflektory HD Matrix LED. Oferują one po 32 segmenty na reflektor, co wraz z dostosowanym komputerem umożliwia niebywale precyzyjne sterowanie oświetleniem, co udało mi się kilkukrotnie zarejestrować na filmie. Reflektory Matrix LED (bez dopisku „HD”) są mniej precyzyjne. Niestety, w dokumentacji Audi nie udało mi się doszukać informacji ile segmentów oferują, ale szacuję że „kurtyn” jest kilkanaście – to wciąż bardzo dużo. Dla porównania Opel Corsa (najtańszy samochód z „matrycami”) ma ich zaledwie cztery, zaś Astra osiem.

 

Audi AG – niemiecki producent samochodów osobowych z siedzibą w Ingolstadt w Niemczech, należący do koncernu Volkswagen AG. Założony został w 1909 roku przez Augusta Horcha, który założył nową spółkę po tym, jak odszedł z zarządu August-Horch-Motorwagen AG, którą założył w 1899 roku. Nazwa przedsiębiorstwa wywodzi się z gry słów: Audi to łacińskie tłumaczenie nazwiska Horch (oznacza „słuchaj!”).
Po wielu sukcesach podczas Międzynarodowego Rajdu Alpejskiego w Austrii Audi zwróciło na siebie uwagę międzynarodową. Audi zwyciężyło w rajdzie trzy razy z rzędu, w latach 1912, 1913 i 1914.
Historia
1899–1931: Początki Audi Automobilwerke GmbH
Audi Type C z 1913 roku
Historia marki Audi sięga 14 listopada 1899, kiedy to August Horch wraz z Carlem Benzem założył w Kolonii przedsiębiorstwo o nazwie Horch, produkujące luksusowe samochody osobowe[5]. W 1902 roku właściciel przeniósł zakład do Reichenbach, a w 1904 roku do Zwickau, gdzie działał pod nazwą August Horch & Cie Motorwagenwerke Zwickau. W 1909 roku po kłopotach finansowych i problemach w zarządzie odszedł ze spółki i założył kolejne przedsiębiorstwo o nazwie August Horch Automobilwerke GmbH. Po wyroku sądu okazało się, że z nowym przedsięwzięciem August Horch nie mógł już łączyć swojego nazwiska, dlatego postanowił przetłumaczyć swoje nazwisko (horch to tryb rozkazujący od horchen, czyli w języku polskim nasłuchiwać) na łacinę – czyli Audi, nazywając spółkę 25 kwietnia 1910 roku Audi Automobilwerke GmbH. W lipcu 1910 roku pierwszy pojazd z nazwą Audi opuścił zakład w Zwickau[4]. Jeszcze w tym samym roku wyprodukowano dwa najbardziej znane modele tego okresu: Audi Typ A 10/22 KM (16 kW) Sport – Phaeton oraz jego następcę, Audi Typ B 10/28 KM. Wtedy również Audi rozpoczęło produkcję rzędowego silnika typu A o pojemności 2612 cm³ oraz jednostek napędowych o pojemności 3564 cm³, 4680 cm³ i 5720 cm³. Samochody wyposażone w takie silniki święciły wiele tryumfów w wyścigach i rajdach. Pierwszy sześciocylindrowy motor Audi – Typ M o pojemności 4655 cm³ pojawił się w roku 1924. We wrześniu 1921 roku Audi, jako pierwszy niemiecki producent samochodów, zaprezentowało seryjny samochód Typ K, z kierownicą umieszczoną po lewej stronie.

W 1914 roku Audi Automobilwerke GmbH przekształcono w spółkę akcyjną Audi Werke AG. Po I wojnie światowej August Horch odszedł z przedsiębiorstwa i wyprowadził się do Berlina. Tam znalazł zatrudnienie jako rzeczoznawca samochodowy. W 1928 roku wskutek trudności finansowych spowodowanych światowym kryzysem spółka została przejęta przez firmę DKW (Zschopauer Motorenwerke J. S. Rasmussen AG).

lata 1932–1945: Audi częścią Auto Union AG
W 1932 roku DKW oraz jego spółka – córka Audi, łącząc się z zakładami Horch i Wanderer weszło do spółki Auto Union z siedzibą w Chemnitz, której logo (cztery przeplatające się pierścienie, symbolizujące czterech udziałowców spółki) jest do dzisiaj używane przez Audi. Celem połączenia było uchronienie się przed światowym kryzysem gospodarczym.

W roku 1933 na rynku pojawiło się Audi Front, pierwszy europejski samochód łączący sześciocylindrowy silnik z napędem na przednią oś. Zastosowano w nim jednostkę napędową Wanderer, ale odwróconą o 180 stopni tak, że wał napędowy zwrócony był do przodu. W latach 1933–1938 model Front był jedynym Audi w ofercie Auto Union. W roku 1939, wskutek wewnętrznej polityki Auto Union promującej tańsze samochody DKW, marka Audi na prawie trzy dekady zniknęła z rynku nowych samochodów.

Wybuch II wojny światowej zahamował rozwój Auto Union, a we wszystkich zakładach marki produkowano uzbrojenie wojskowe. Podobnie jak w wielu fabrykach ówczesnych Niemiec, w zakładach produkcyjnych spółki znaleźli się robotnicy przymusowi, więźniowie obozów koncentracyjnych i więźniowie wojenni

Po II wojnie światowej Auto Union AG rozpłynęło się w strefie okupowanej przez sowietów. Spółka produkowała jako VEB Automobilwerk Zwickau model AWZ P70, a w 1958 roku dołączono poprzednie zakłady Horcha z terenu byłego NRD. W nowym VEB Sachsenring Automobilwerke Zwickau do 1991 roku produkowano Trabanty.

W roku 1949 w Niemczech Zachodnich na nowo zarejestrowano Auto Union AG z siedzibą w Ingolstadt, jednakże od strony prawnej była to zupełnie nowa spółka. Wielu pracowników ze zniszczonych zakładów w Zwickau osiadło w Ingolstadt i podjęło na nowo produkcję. Na początku, z racji prostej konstrukcji i dużej dostępności części, Auto Union w Ingolstadt produkowało wyłącznie samochody DKW.

W 1958 roku Daimler-Benz AG przejął 87% kapitału akcyjnego Auto Union, a w 1959 roku posiadał już 100%. Przejęcie nie przyniosło jednak oczekiwanych skutków. W grudniu 1964 roku Volkswagen AG kupił zakład w Ingolstadt, a do 1966 przejął 100% akcji Auto Union, wraz z prawami do logo czterech pierścieni, symbolizujących cztery marki: Audi, DKW, Horch i Wanderer. W 1965 roku Auto Union wypuścił na rynek samochód pod marką Audi. Pierwszy model był dalszym rozwinięciem DKW F102 i nie otrzymał żadnych typowych oznaczeń. W 1968 roku były pracownik Daimler-Benz Ludwig Kraus zaprezentował ówczesnemu głównemu dyrektorowi zakładu Volkswagenwerk Wolfsburg Heinrichowi Nordhoffowi samodzielnie zaprojektowanego Audi 100. Z początku Volkswagen nie chciał rozszerzać oferty marki na kolejne modele, ale zmienił zdanie po przekazaniu projektu Audi 100. Od tego czasu pojazdy były oznaczone odpowiadającymi im liczbami koni mechanicznych (przykładowo Audi 60, Audi Super 90). Pojazdy tej serii otrzymały tzw. silnik średnioprężny. Stopień sprężania w tych silnikach był na poziomie między silnikami benzynowymi a diesla.
W 1969 roku doszło do fuzji Auto Union GmbH z NSU AG Neckarsulm. Przedsiębiorstwo przyjęło nazwę Audi NSU Auto Union AG i miało od tego czasu drugi zakład i (do 1984) siedzibę w Neckarsulm. W styczniu 1971 roku po raz pierwszy pojawił się slogan Vorsprung durch Technik (pol. Przewaga dzięki technice) przy okazji reklamy NSU Ro 80 (z silnikiem Wankla). Po uruchomieniu produkcji modelu Ro 80 zaprzestano używania nazwy NSU jako oznaczenia produktów.

1 stycznia 1985 roku Audi NSU Auto Union AG przyjęło nazwę AUDI AG, a przedsiębiorstwo zmieniło swoją kwaterę główną z Neckarsulm na Ingolstadt. Od tamtego czasu produkty i sama spółka noszą tę samą nazwę.

Aktualna struktura kapitałowa Audi wygląda następująco: Volkswagen AG posiada 99,55% akcji, pozostała część akcji (0,45%) znajduje się w obrocie na giełdach papierów wartościowych: Berlin-Brema, Düsseldorf, Frankfurt nad Menem, Hamburg, Monachium i Stuttgart.

Reflektory w Twoim aucie mają zmatowiony, utleniony klosz? Samochód nie może przejść przeglądu technicznego? Oświetlenie drogi przed autem w nocy jest niewystarczające?

a teraz troszkę o #jaguar #samochody 

Jaguar – brytyjski producent samochodów osobowych i sportowych działający od 1922 r. Należy do koncernu motoryzacyjnego Tata Motors oraz współtworzy od 2013 sojusz Jaguar Land Rover.

Historia
11 września 1922 roku Sir William Lyons założył firmę Swallow Sidecar Company zajmującą się produkcją wózków bocznych do motocykli. W 1927 roku firma zaczęła wytwarzać także aluminiowe nadwozia wykorzystywane przez inne brytyjskie firmy[. Pierwszym pojazdem firmy była dwudrzwiowa limuzyna oznaczona symbolem SS1 zaprezentowana w 1931 roku. W 1933 roku firma zmieniła nazwę na SS Cars Ltd, a dwa lata później, przy okazji prezentacji sportowego pojazdu SS100, po raz pierwszy pojawiła się nazwa Jaguar.

W trakcie II wojny światowej firma zajmowała się produkcją przyczepek motocyklowych na potrzeby wojska. Po zakończeniu wojny z uwagi na skojarzenia nazwy firmy z niemieckimi oddziałami SS nazwę firmy zmieniono na Jaguar Cars Ltd. Pierwszy pojazd pod marką Jaguar zaprezentowany został podczas targów motoryzacyjnych w Londynie w 1948 roku. Był to model XK120. Dwa lata później podczas tych samych targów motoryzacyjnych zaprezentowano limuzynę Mark VII[. Producentowi aut sportowych i limuzyn brakowało w swojej ofercie samochodu oferowanego w przystępnej cenie. Dlatego w 1955 roku zaprezentowany został model Mark I, a następnie w 1959 roku Mark II.

W 1960 roku firma Jaguar przejęła udziały w niemieckim koncernie Daimler Motor Company. Rok później zaprezentowany został model E-Type, a w 1966 roku po połączeniu z British Motor Corporation powstaje firma British Motor Corporation, która dwa lata później zmienia się w British Leyland Motor Corporation. W 1968 roku zaprezentowany został pierwszy z serii samochodów luksusowych – model XJ6.

W 1984 roku w wyniku prywatyzacji Jaguar został odłączony od koncernu British Leyland Motor Corporation. Pięć lat później Jaguar zakupiony został przez amerykański koncern motoryzacyjny Ford Motor Company, dzięki czemu zbudowane zostały nowe modele – XK8, XKR oraz S-Type. W 1999 roku Jaguar staje się częścią Premier Automotive Group. W tym samym roku firma zaangażowała się w wyścigi Formuły 1, kupując Stewart GP Team, który przyjął nazwę Jaguar Racing. Z powodu nieodniesienia żadnych sukcesów w 2004 roku team sprzedany został Red Bullowi.

W 2008 roku Ford Motor Company wystawił markę na sprzedaż. Nowym nabywcą Jaguara został indyjski koncern Tata Motors.


W kilkuletnich samochodach zauważamy zjawisko żółknięcia i matowienia reflektorów . Klosze lamp robią się matowe i "brudne" – mycie i przecieranie ścierka nie pomaga. Przez żółte i matowe lampy całe auto wygląda mniej atrakcyjnie a co ważniejsze takie lampy słabo oświetlają drogę po zmroku. Lampy są podstawowym elementem bezpieczeństwa na drodze. Ich niprawidłowe działanie powoduje , że auto nie spełnia wymogów technicznych i z tego powodu nie przechodzi obowiązkowego badania technicznego. W takim przypadku kierowcy stoją przed dylematm wymiany lamp na nowe. Do wielu modeli samochodów są dostępne tańsze zamienniki. Jednak są wykonane mniej starannie i z użyciem gorszej jakości materiałów – lampy wyglądaja ładnie jednak szybko ulegają wypaleniu luster . Czesto bywa , że tańszych zamienników nie idzie wyregulować , mimo usilnych prób . Dla niektórych osób rozwiazaniem jest zakup lamp oryginalnych jednak używanych . Używane lampy można zakupić na serwisach aukcyjnych lub giełdzie samochodowej. Lampy można równiez zakupić wysyłkowo w sklepie www.autolampy.bazarek.pl e-mail: motolampy@gmail.com . Przy zakupie lampy używanej nalezy zwrócić uwagę aby lampa była cała . Pilnować równiez musimy aby nie kupić lampy w wersji Angilskiej lub USA których sporo trafiło do naszego kraju. Oczywiste staje sie równiez aby kupić lampę w lepszym stanie niż nasza .... Nowe oryginalne lampy sa niestety cały czas drogie. Biorąc pod uwagę wszystkie aspekty związana z wymiana lamp – ciekawą alternatywa staje sie renowacja starych lamp. Jak sie okazuje jest to równiez najtańsza opcja. W wiekszości przypadków renowacje klosza można przeprowadzic na samochodzie. Koszt naprawy jednej lampy to 125 zł. Usługi renowacji reflektorów wykonywane są w Poznaniu oraz w warsztacie w Ostrorogu ( koło Szamotuł ) Czas renowacji kompletu lamp to ok 90 minut. Chcesz umówic sie na renowacje swoich lamp napisz do nas: motolampy@gmail.com .

Prawie wszystkie samochody wyprodukowane po 2000 roku wyposażone są w reflektory zbudowane z plastiku. Ich klosze zrobione są z poliwęglanu. Taki reflektor jest naprawdę odporny na uderzenia i nie ulega uszkodzeniu przy uderzeniu kamieniem czy nawet drobnej kolizji. Jednak takie klosze pod wpływem promieniowania UV żółkną i matowieją. Taki klosz słabo przepuszcza strumień światła a jazda w ciemności jest utrudniona. Jadąc autem wyposażonym w tak uszkodzone reflektory narażamy na niebezpieczeństwo siebie samych jak i innych użytkowników drogi.
Wielu kierowców toleruje taki stan rzeczy z uwagi na wysoki koszt wymiany lamp na nowe. Serwisy nie widzą innego wyjścia jak zaproponować zakup nowych lamp których cena powala na kolana dodatkowo dochodzą koszty demontażu starych lamp i montażu nowych – gdzie często wiąże się to ze zdjęciem zderzaka co jest również kosztowne.

Co ciekawego - jest sporo aut które mają wbrew pozorom całkiem ładne lampy . Pomimo tego , że auta mają już kilka lat - reflektory wyglądają przyzwoicie . Pomimo tego , że lampy wyglądaja ładnie - kierowcy tych samochodów uskarżają się na jakość światła . Często dochodzi do tego , że unikają podróży samochodem po zmroku z uwagi na fakt , że po prostu nie czują sie bezpiecznie z uwagi na zbyt słabo oświetloną drogę . W mojej 20 letniej praktyce i pracy z lampami spotkałem wielu ludzi i poznałem wiele historii . Najczęściej schemat się powtarza . Wygląda to tak , że ludzie zaczynają od wymiany żarówek ,na #lepsze , markowe a często na mocniejsze - co jak sie później dowiecie - przynosi wręcz odwrotny skutek przyśpieszając zniszczenie lampy a co za tym idzie - po pewnym czasie mamy jeszcze słabsze światło z lamp naszych samochodów. Poznałem ludzi którzy spolerowali klosze , wymienili żarówki , a kiedy to nie przyniosło pożądanych efektów a jazda samochodem w ciemności wciąż była męcząca zdecydowali sie na zakup "nowych" lamp . Nowe lampy w cudzysłowie - bo wcale nie były nowe zakupione w serwisie gdyż cena takich powala na kolana - wiec klienci kupili lampy używane w wizulanie lepszym stanie - niestety taki zakup nic nie zmienił . Zakupione lampy były również z podobnym problemem. Poznałem kilku ludzi którzy bardzo dbali o swoje samochody . Mieli je od nowości . Pamietam pewnego Pana - ( którego serdecznie pozdrawiam ) - miał wyjątkowo zadbanego Mercedesa CLS w219 - auto swoje przejechało - ale w samochód włożone serce właściciela. Pierwszy i jedyny właściciel , wszystko wymieniane na czas w serwisie . Z biegiem czasu jazda po zmroku nie była już taka fajna - pomimo , że lampy xenon oświetlały drogę - to kierowca musiał być bardzo skupiony a predkość auta zmniejszona gdyż ograniczona widoczność toru jazdy wymusiała taką reakcje aby nie ryzykować bezpieczeństwem swoim czy innych użytkowników drogi . Właściciel tego samochodu uznał , że w końcu nie jest coraz młodszy . Uznał , że on sie starzeje i w ciemności nie widzi już tak dobrze jak wtedy kiedy był dużo młodszy . Pewnego dnia syn swoim nowym autem zawoził go na lotnisko . Okazało sie , ze światła w samochodzie syna świeca zupełnie inaczej . Siedząc w tym samochodzie widział drogę i pobocze doskonale . Jeszcze będąc na wakacjach zaczął zgłębiać temat reflektorów i tak po nitce do kłębka trafił do mnie . Umówiliśmy sie na naprawę reflektorów . Dzisiaj się śmiejemy - że go uzdrowiłem . Po prostu w jeden dzień zaczął znowu dobrze widzieć .
Co właściwie dzieje się w reflektorach samochodowych, że po kilku latach słabo oświetlają drogę ?
Problem słabego oświetlenia drogi przed samochodem - najszybciej dotyka aut wyposażonych w soczewkę . Bez względu na to , czy mamy do czynienia z lampami halogenowymi - czyli takimi gdzie źródłem światła jest żarówka halogenowa np H1 czy H7 . Czy mówimy o lampach xenon lub bi-xenon - czyli z gniazdem na żarówkę ksenonową typu np D2S , D4S , D1S, D3S itd . Bez względu na to z jakim projektorem i z jaką żarówka mamy do czynienia mechanizm i proces zniszczenia przebiega tak samo. Mianowicie pod wpływem wysokiej temperatury żarówki , stopniowo i powoli zaczyna wypalać sie cieniutka warstwa aluminium która tworzy powłokę lustrzaną . Proces zniszczenia zaczyna się tam gdzie najcieplej - a więc tuż nad żarówką . Z biegiem czasu wypalona część sie powieksza - a wiec z biegiem czasu mamy coraz słabsze światła w naszych samochodach . Zamontowanie mocniejszej żarówki np 60W 70W czy 100W kzamiast dać nam wiecej światła - daja odwrotny efekt . Początkowo światła jest delikatnie wiecej - jednak takie żarówki bardziej i szybciej sie nagrzewaja co znacznie przyśpiesza wypalanie sie lustra soczewki a co za tym idzie jakość światłą naszych reflektorów tylko sie pogarsza. Lampa z wypalona soczewką nie oświetla drogi w sposób właściwy.
Co więc zrobić ? Jak naprawić lampy ?
Mimo upływającego czasu wiele samochodów cały czas wygląda atrakcyjnie i nowocześnie. Jednak z upływem czasy należy co nie co przy autku zrobić. Większość kierowców pamięta o regularnej wymianie oleju. Wymieniamy również klocki hamulcowe, jeździmy na myjnie, wymieniamy wycieraczki. Dbamy aby auto wyglądało ładnie i abyśmy czuli się dobrze we wnętrzu samochodu. Co do lamp najczęściej ogranicza się do wymiany żarówek. Jak sie okazuje to nie wystarcza.
Z biegiem czasu lampy robią się żółte i matowe . Jazda po zmroku jest utrudniona z uwagi na coraz słabsze światło wydobywające się z reflektorów. Wielu właścicieli Toyota , Audi czy BMW zaczyna coś robić w momencie kiedy auto nie przechodzi badania okresowego.
Lampy są jednym z podstawowych elementów pojazdu odpowiedzialnych za bezpieczeństwo na drodze. Jeżeli lampa jest zniszczona lub zbyt mocno wyeksploatowana auto nie zostanie dopuszczone do ruchu drogowego. Nie wpadaj w panikę .w naszym sklepie znajdziesz lampy w atrakcyjnej cenie . Jeśli jednak posiadasz swoje lampy - możemy je naprawić . Zregenerujemy każdą lampe.
Każdą lampę można naprawić

 

Produkty podobne

BMW E39 LIFT XENON LEWA LAMPA PRZÓD

BMW E39 LIFT XENON LEWA LAMPA PRZÓD

BMW E39 LIFT XENON LEWA LAMPA PRZÓD

Cena: 899.00 zł
BMW E60 E61 LEWA OBUDOWA LAMPY PUSZKA

BMW E60 E61 LEWA OBUDOWA LAMPY PUSZKA

BMW E60 E61 LEWA OBUDOWA LAMPY PUSZKA

Cena: 130.00 zł
LEXUS IS 200 IS220 PRAWY KLOSZ XENON

LEXUS IS 200 IS220 PRAWY KLOSZ XENON

LEXUS IS 200 IS220 PRAWY KLOSZ XENON

Cena: 150.00 zł
OPEL VECTRA B LIFT PRAWY KLOSZ

OPEL VECTRA B LIFT PRAWY KLOSZ

OPEL VECTRA B LIFT PRAWY KLOSZ

Cena: 60.00 zł
RENAULT ZOE II PRAWY KLOSZ FULL LED ORYGINAŁ

RENAULT ZOE II PRAWY KLOSZ FULL LED ORYGINAŁ

RENAULT ZOE II PRAWY KLOSZ FULL LED ORYGINAŁ

Cena: 150.00 zł
BMW R1200 LAMPA

BMW R1200 LAMPA

BMW R1200 LAMPA

Cena: 2500.00 zł